Prava potrošača

 

PRAVO NA ODUSTANAK OD UGOVORA I POVRAĆAJ NOVCA

 

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik, bez navođenja razloga. Kupac je dužan da vraćanje robe koja je predmet odustajanja od ugovora izvrši bez odlaganja.
Da bi kupac ostvario pravo na odustanak od ugovora proizvod mora biti nekorišćen, neoštećen i uz proizvod mora biti priložen originalni račun. Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu i to donošenjem obrasca u prostorije prodavca ili slanjem na mail: b.art.sokobanja@gmail.com.
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koju vraća, a koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Pre povrata robe, kupac je dužan da ugovori tačan datum povrata robe sa prodavcem, kako ne bi došlo do dodatnih troškova usled nepreuzimanja paketa od strane prodavca iz razloga kao što su kolektivni odmor, praznici, neradni dani ili isporuka nakon zavšetka radnog vremena. Troškove povrata robe snosi kupac.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu prodavac će povraćaj novca izvršiti na tekući račun kupca u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak, u tom periodu kupac je dužan da vrati proizvod koji je predmet zahteva. Uplata neće biti izvršena dok kupac ne vrati proizvod prodavcu.
Kupac nema pravo na odustanak od ugovora u slučaju isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima kupca ili jasno personalizovane.

Izjavu o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu možete preuzeti ovde.

 

PRIMEDBE I REKLAMACIJE

 

Reklamacije i primedbe potrošači mogu dostaviti:

– Na broj telefona 063-114-06-03 u periodu od 08-14h svakog radnog dana ili

– Putem email adrese: b.art.sokobanja@gmail.com.

Prodavac je u obavezi da najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju, dok je u slučaju prihvatanja reklamacije u obavezi da po reklamacionom zahtevu potrošača postupi u ugovorenom primerenom roku kako je isti definisan u samom Zahtevu za reklamaciju, a koji ne može biti duži od 15 dana od podnošenja reklamacije. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.

Obrazac za reklamaciju preuzmite ovde.